Blue Air – Comentarii pro si contra

Despre Blue Air

Blue Air este prima companie aeriana de smart flying din Romania. Aceasta a aparut pe piata in anul 2004 cu o gama destul de larga de destinatii: Bacau, Barcelona, Bologna, Bruxelles, Bucuresti, Catania, Dublin, Larnaca, Lisabona, Londra – Luton, Madrid, Malaga, Milano, Napoli, Nisa, Paris – Beauvais, Roma, Sibiu, Stuttgart, Torino Cuneo, Valencia.

Blue Air este numarul 1 in topul preferintelor noastre deoarece este cea mai ieftina companie aeriana de pe piata din Romania. Ca si preturi, aceasta este urmata de Wizz Air, deaceea noi recomandam ca inainte de achizitionarea biletelor de avion sa comparati oferta Blue Air cu oferta Wizz Air, in eventualitatea gasirii unui pret mai bun in oferta Wizz Air.

Comentarii PRO

1. Cel mai bun PRET la bilete de avion de pe piata
2. Personal amabil
3. Simplitate si usurinta in achizitionarea biletelor online
4. Gama larga de destinatii
5. Zbor lin si in siguranta
6. Aterizare usoara

Comentarii CONTRA

1. Intarzieri
2. Tarif relativ ridicat la plata cu cardul si apelurile catre call-center

Dupa cum se poate observa, comentariile pro sunt mai numeroase decat cele contra. In ceea ce priveste preturile, acestea sunt cele mai mici de pe piata.  Pentru a evidentia acest lucru vom compara pretul Blue Air al unui bilet de avion spre aceeasi destinatie si pentru aceeasi perioada cu pretul altor companii aeriane de pe piata.

Spre exemplu:

Destinatie: Madrid, cu plecare din Bucuresti
Perioada: 03 octombrie 2011 (plecare), 06 octombrie 2011 (intoarcere)
Rezultate pret bilet dus-intors:
Blue Air: 99,98 Euro
Wizz Air: 248,31 Euro
EasyJet: 99,98 Euro
Tarom: 371,77 Euro

*Un bilet cumparat cu 3-4 luni inainte costa 40 euro dus-intors pentru majoritatea destinatiilor.

Un dezavantaj al Blue Air este faptul ca poti avea intarziere la anumite zboruri. Noi am zburat pana acum de 6 ori dus-intors cu Blue Air si am avut intarziere in 4 zboruri din 12. Cel mai neplacut a fost la intoarcerea din Barcelona, cand am asteptat in aeroport 3 ore.

Per total, Blue Air rulez!!!

Asteptam cu interes si comentariile voastre despre Blue Air.

Travel smart!

20 responses to “Blue Air – Comentarii pro si contra

    • L zburul din 4decembrie BUC-MALAGA,una din stuardeze,inntrecere pe holul avionului ,a lovit pe fata o persoana si a tratat totul cu indiferenta,la fel si cealalta stuardeza care a auzit comentatriul persoanei vatamate

  1. Azi 1iulie 2011 … Plecare din aeroportul băneasa / bucuresti către larnaca / Cipru – cu program defilare 6:45 pm – din păcate o intarziere foarte mAre fără nici o explicație din partea companiei ! Încă oameni , copii, bătrâni – cu mic cu mare așteptăm acel avion – este ora 22:32 !!!! Deci o fi el ieftin dar la o ASA intarziere nu se merita ! Si am mai patit-o din valencia – bucuresti 1 Martie 2011 am așteptat 3 ore !!! CONTRA Blueair !!!

  2. sunt cumplit de dezamagita de serviciile oferite !!! cursa cica Directa cluj-Dublin a fost facuta cu escala la bucuresti -2 ore pierdute .nu am fost anuntata despre aceasta modificare . bagajul de cala mi l-au taxat de 2 ori …de 1 luna astept un raspuns de la ei …e in aer …

  3. 5 august 2011 aveam zbor Larnaca-Bucuresti, la ora 22.00. Datorita “dificultatilor tehnice ” nu am mai decolat, am asteptat in avion 1 ora, apoi inca vreo 3 ore pe aeroport fara sa ni se spuna cand vom pleca. Acum e ora 05.00 dimineata si asteptam un avion cu mecanici romani ce vor repara avionul in dificultate tehnica. Bataie de joc. Sper sa-i vad in ziar maine. Cel putin 8-9 ore intarziere…

    • Ai dreptate, e foarte neplacut sa astepti si nici macar sa nu stii cat urmeaza sa mai astepti ! Probabil ar fi o idee buna pt Blue Air sa incerce sa diminueze numarul de zboruri cu intarzieri.

      Noi am zburat de 10 ori cu Blue Air si am avut o singura data o intarziere ceva mai mare de 3 ore , la intoarcerea din Barcelona. Dar daca ar fi sa ma intrebi ce companie as alege pentru urmatorul zbor as alege tot Blue Air pentru tarifele foarte mici, iar intarzieri poti avea cu orice alta companie de zbor. Spre exemplu, la intoarcerea din Budapesta, am avut intarziere de peste 30 min si am zburat cu compania MALEV Hungarian Airlines , iar biletul dus-intors din Bucuresti a costata 600 de euro comparativ cu 40 euro pentru Bucuresti-Barcelona dus-intors , zbor cu Blue Air.

      Speram ca acum esti deja in Bucuresti si mai speram ca aceste situatii sa se intample din ce in ce mai rar !!

  4. imi pare foarte rau k o spun e o companie neserioasa!sa astepti de la ora 18 ,45 pana la ora 01 sa decolezi spre larnaca ………………..mi se pare de neconceput.sa le fie jena !

  5. eu m-am convins,blue air este o firmä neserioasä!!!!!!!!!AM AVUT BILET CUMPÄRAT DE 3 luni,stuttgart-sibiu PENTRU DATA DE 7 august!LA AEROPORT NE-AU COMUNICAT CÄ NU MAI SINT LOCURI IN AVION !IN AVION SINT 160 LOCURI;IAR PASAGERI ERAU 169!DECI FÄRÄ MULTE COMENTARII 9 PERSOANE DINTRE CARE 3 COPIII(UNUL HANDICAPAT)AM FOST LÄSATE IN AEROPORT STUTTGART!!DUPÄ 2 ore A APÄRUT LAURA WOLF ;CU DOUÄ FRAZE;PRIMITI BANII INAPOI SAU ZBURATI IN DATA DE 18 AUGUST!RUSINE!!!!DECI CHIAR BAT JOC DE OAMENI!!!NICIODATÄ BLUE AIR!!

    • Nu am mai auzit de o astfel de situatie. Nici nu putem sti daca ceea ce ai scris este adevarat. Dar prespunand ca asa stau lucrurile, ar fi interesant de vazut care este explicatia oficila a Blue Air si cum s-a rezolvat problema intr-un final.

  6. 21aug2011 zbor bucuresti baneasa-roma fiumicino o intarziere de 7 ore,cand am cumparat biletu mi sa spus ca plecarea o sa fie la ora 17:05,cand am ajuns in baneasa ni sa spus ca plecarea o sa fie la 22:30 dar plecarea reala a fost la 00:12,22aug.cand am aflat ca o sa plecam la ora zece jumate un domn a intrebat pe domnisoara de la compania blue air :„si acum noi ce facem”raspunsul domnisoarei „mergeti la mall”sa le fie rusine ca angajeaza un asa personal cu o asa nesimtire. domnisoara OANA ROMAN ar trebuie sa se gandeasca inainte de a se duce pe toate posturile de televiziune sa afirme ca BLUE AIR este o companie ff serioasa.noi cei de la zborul de duminica am trait 7 ore de iad sa vezi cu lesinau oamenii sa le fie rusine.dupa tate aste au venit sa ne dea doua felii de paine,o bucata de salam si o sticla cu apa pe care politia de frontiera te punea sa le arunci. nu am cuvinte si inca o mai spun sa le fie rusine de modu cum isi bat joc de oameni pe banii nostrii.adrian.

    • Intarzieri nu sunt numai la blueair. Eu am mers de 2 ori cu wizzair si prima data am avut intarziere de 6 ore datorita unei defectiuni tehnice, iar a 2-a oara aproximativ 2 ore intarziere.
      Cu blueair am avut in schimb noroc. Am mers de 8 ori cu ei si niciodata n-am prins o intarziere mai mare de 15 minute.

    • Acest lucru il sustinem si noi, orice companie aeriana poate avea intarzieri cateodata. Din pacate , majoritatea cementariilor pentru acest articol sunt date de clienti care au fost nemultumiti de intarzierea zborului. Ceea ce ar trebui sa inteleaga cititorii este ca acestia reprezinta o foarte mica parte din miile de clienti transportati zilnic de avioanele companiei Blue Air, insa ceei ce au zburat peste mari si tari cu 20 de euro mai rar se gandesc sa scrie un comentariu pozitiv sau de multumire companiilor lowcost atunci cand ajung la destinatie.

  7. in primul rand vreau sa spun ca nu am platit 20 de euro,am platit 175 iar in al doilea rand cei de la informatii nu trebuia sa isi permita sa ne trimeata la mall.eu pe asta sunt suparat ca personalul ne-a tratat cu indiferenta fara sa ne dea explicatiile necesare.nu cred ca este corect sa fim tratati asa chiar daca zburam cu companiile lowcost.

  8. Nu stiu de ce tot insistati cu 40E/zbor. Pretul poate incepe de acolo daca iei bilete la nush ce promotii sau de azi pe maine la sell-off sau prin cine stie ce conjuncturi. Am zburat o singura data pana la Madrid si inapoi si am avut intarziere si la dus si la intors. La dus trebuia sa decoleze avionul pe la 20:00 si a decolat la 03:00 pana la urma iar la intors a avut si acolo 3 ore de intarziere. La dus motivul a fost ca avionul abia venise de prin Irlanda si a trebuit sa schimbe tot mecanismul de franare care se pare ca se defectase. Am mai fost cu avionul cu atunci dar niciodata cu blue-airul dar anul asta am cumparat iar prin ei bilete doar pentru ca mergem un grup mai mare si intr-adevar sunt bilete mai ieftine decat la cursele de linie dar nu se ajunge la 40E/pers. Am platit ptr Barcelona dus-intors 260 E/cuplu, deci 130E/persoana, asta in conditiile in care am cumparat biletele cu aproape 9 luni inainte de data zborului. Deci nu mai exagerati. Oricum raportul dintre conditiile oferite de cursele de linie si cele oferite de ei este mult inferior fata de raportul intre pretul curselor de linie si pretul lor si daca nu ar fi problema de bani si nu am fi sarantoci de Romania chiar nu ar merita sa circuli cu ei niciodata si sa-ti consumi ani din viata si nervi in orele de asteptare de prin “autogarile” gen Baneasa.

    • Salut!

      Noi am calatorit cu Blue Air dus-intors catre urmatoarele destinatii: Bucuresti – Viena , Bucuresti – Roma, Bucuresti – Barcelona, Bucuresti – Bruxelles si nu am cheltuit niciodata mai mult de 220 lei/pers pentru un zbor dus-intors.

      Pentru ca ai spus ca nu gasesti bilete de 40 euro dus-intors, am fost curios si am atuncat o privire pe site-urile Blue Air si WizzAir.
      Vezi urmatoarele oferte:
      Blue Air
      zbor BlueAir Bucuresti-Roma
      sau
      WizzAir
      zbor WizzAir Bucresti-Dortmund

      Este adevarat ca in aceasta perioada nu gasesti zboruri la aceste preturi pentru orice destinatie, cum ar fi Barcelona sau Londra. Am sa iti si explic de ce. Pentru ca biletele au fost puse in vanzare acum 4-5 luni, deci primele bilete care sunt si cele mai ieftine s-au cumparat deja. Tin minte ca am primit newsletter de la BlueAir prin luna septembrie prin care eram anuntat ca au pus in vanzare biletele pentru o perioada de mai mult de un an in avans. M-am uitat atunci pe costurile biletelor, si te asigur ca zborurile catre aproape toate destinatiile erau de 19.99 euro/segment, cu exceptia unor destinatii mai indepartate precum Madrid unde costul era de 29.99 euro/segment.

      Concluzie: incearca sa cumperi primele bilete puse in vanzare pentru un anumit zbor.
      Regula este urmatoarea si se aplica la toate companiile aeriene: primele bilete cumparate sunt cele mai ieftine, ultimele bilete sunt cele mai scumpe.

      Conceptul de zbor low-cost nu este prezent doar in Romania ci este larg raspandit in toata lumea. Americanii, francezii, slovacii, nemtii etc., toti prefera sa zboare la costuri de 5-10 ori mai mici cu companii precum Blue Air, WizzAir, EasyJet, Niki etc.

      Bucurati-va de calatoria in Barcelona! Un zbor placut!

  9. de 6 ori am zburat anul trecut cu blue air,acum iar avem bilete dus – intors si niciodata multumesc lui dumnezeu nu am avut nici o intirziere si sincer nici nu-mi doresc dar mie greu sa cred cind citesc asa ceva avind in vedere ca noi zburam o data la 3 luni si nu am intirziat niciodata,din partea noastra nota 10 pt blue air.

Leave a Reply

