Obiecte confiscate in aeroport

Am voie cu sabia in avion ?

Pot lua cutitul in bagajul de mana, in avion ?

Ei bine, poate vi se pare ciudat, dar sunt oamnei care au incercat sa treaca pe la controlul de frontiera din aeroport cu asa ceva. Pozele sunt facute intr-un aeroport din Romania, iar cutiile acestea transparente au tocmai rolul de ati da cateva exemple de obiecte confiscate cu care nu ai voie in bagajul de mana sau sa le porti la tine in avion!

Sincer, eu nu m-am intrebat niciodata daca pot lua cu mine in avion un cutit, spray paralizant, sa nu mai vorbim de sabie! Cred ca oricarui om caruia ii spune ceva data de 11 septembrie, nu poate avea banuieli cu privire la intrebarile de mai sus.

Dar poate gresesc eu. Poate, la fel ca si mine, nici individul cu cutitul, nici baiatul cu sabia, nu si-au pus aceste intrebari. Probabil, purtau cutitul la brâu din obisnuinta si li se pare normal, ca odata ajunsi “la spania” sa aiba cu ce sa decojeasca portocala !

Acum nu-mi ramane decat sa ma intreb daca acest articol este potrivit categoriei “Sfaturi utile pentru calatori” ?

Va ajunge oare cel cu sabia pe picior si cu stralucirea in privire a cuceritorilor de hotare, sa caute pe google “am voie cu sabia pe picior in avion?” ? Asta ramane de vazut….

Si pentru cei care cauta ingrijorati pe internet daca au voie in bagajul de mana cu biscuiti si aparat foto, pentru ei vom include acest articol intr-o noua categorie “Lucruri amuzante din calatorii”.

Travel Smart!

Leave a Reply

